בטרקלין הנופש מלכות בעתיקה מסכמים בסיפוק רב את עונת הקיץ

https://www.jdn.co.il/tourism/1817551/

עם השקת מתחם הנופש המפואר מלכות בעתיקה ההמוקם בלב ליבה של העיר העתיקה בצפת. הציבור החרדי המבין אמר את דברו ובחר לנפוש בנופש של אויר ואוירה מיוחדים, אויר הרים צלול, ואוירת הוד קדומים של עיר העתיקה צפת.

טרקלין הנופש מלכות בעתיקה מיועד ומותאם במיוחד עבור המשפחה החרדית המורחבת.

במתחם 7 חדרי שינה מעוצבים בפאר העיצוב בשילוב מנצח של מלכות ועתיקה גם יחדועל אומנות קשה זו לשלב בין עיצוב עבר השנים ובין עיצוב המודרני הנוכחי הופקדה האדריכלית הגב’ ריקי גרוזמן תחי’ שלה ניסיון עצום בתכנון ועיצוב מלונות ודירות נופשוהתוצאה מדהימה ריצוף אבן עתיק המדמה את רחובותיה של צפת העתיקה בשילוב תאורה עדכנית ומודרנית, סגנון פסיפס צפתי בשילוב ריהוט מודרני ויוקרתי, הושם דגש מיוחד על כלל נושא הנוחות החל במזרונים אורטופדים ועד ספות יוקרתיות.

טרקלין הנופש מחולק ל2 קומות של פינוק, קומה ראשונה יש חדרי שינה, מרפסת נוף, פינת קפה, ומקרר, וסלון ספות מפנק במיוחד עם כורסת מסאז’ מקצועית ויוקרתית של ד”ר גב, בקומה השניה יש הסלון הגדול סלון אוכל מושקע ומרווח אל מול נוף פנורמי עוצר נשימה, מטבח גדול מאובזר ביותר עם 2 תנורים, מקרר גדול, מיקרוגל, כיריים קרמיות, מקפיא גדול, מכונת קפה, והפינוק שכולם מדברים עליו מכונת ברד מקצועית.

בקומה יש את מרפסת המגדלור הצופה על צפת העתיקה, ועל כל הרי מירון צפת והגליל, וכמובן צופה אל הקודש ציון אדוננו התנא האלוקי רשב”י זיע”א, בקומה השנייה יש גם חדר משחקים עם שולחן סנוקר גדול ושולחן כדורגל משחקי באולינג ועוד, וכמובן ספרי קומיקס לילדים.טרקלין הנופש ממוקם במקום אסטרטגי בעיר העתיקה, מרחק הליכה של 2 דקות מבית הכנסת צאנז, ו2  דקות הליכה ממדרחוב ירושלים, מתחת למתחם יש כמה רשתות מזון גדולות, חנות יין, וכמובן כל חנויות הגלריות.מלכות בעתיקה הוא מתחם הנופש הייעודי למגזר החרדי, עם ספרי קודש, וכל אביזרי השבת, פלטות, מיחם, גביע, כיסוי לחלות, מפה לשולחן, נרות שבת, מלחיה, זמירות לשבת.

כעת אנחנו יוצאים במיזם החלאקה, חוגגים חלאקה לבנכם? לנכדכם? הרבה מהציבור נוסעים לעשות חלאקה בציון הקדוש במירון ואחר כך לא מוצאים מקום מסודר ומיוחד לשבת לסעודת המצווה [כך עפ”י הפוסקים] הזמינו כעת אירוע יוקרתי עם ארוחת מלכים וכלי מלכות כולל לינה במחיר מבצע חסר תקדים.

יש יום הולדת לאב המשפחה? אתם רוצים לעשות שבת גיבוש? אתם זקוקים לנופש?

פנו כעת והזמינו נופש ייחודי ומושלםבטלפון 0732241741

בווצאפ לחצו כאן>>> או בקרו באתר שלנו לחצו כאן>>>

במייל ‫malchutbaatika@gmail.com